Jag skulle satsa på ett par skydd i plast istället, tror inte det fanns till din maskin på GoOffroad men plasten funkar kanon i snön, alla snö släpper och sen är den betydligt "halkigare" än aluminium.Det finns till Can-am och Patrik på GoOffroad kanske har planer på att ta fram till Honda....vem vet, ring och kolla!
Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig
Citat från: Lillhajen skrivet 20 februari 2010 kl. 12:38:32Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig Plast fäst i fotstegen lär ju knappast ge bättre skydd........förstår inte riktigt vad man gör med hasplåtarna för att de skall töja sig. Har som sagt inte haft dessa problem
Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig Plast fäst i fotstegen lär ju knappast ge bättre skydd........förstår inte riktigt vad man gör med hasplåtarna för att de skall töja sig. Har som sagt inte haft dessa problem
Citat från: snickaren skrivet 20 februari 2010 kl. 17:32:28Citat från: Lillhajen skrivet 20 februari 2010 kl. 12:38:32Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig Plast fäst i fotstegen lär ju knappast ge bättre skydd........förstår inte riktigt vad man gör med hasplåtarna för att de skall töja sig. Har som sagt inte haft dessa problem Kanske beror på hur man kör i skogen,,,,, finns ju dom som kör som.............
Citat från: Lillhajen skrivet 20 februari 2010 kl. 12:38:32Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig Plast fäst i fotstegen lär ju knappast ge bättre skydd........förstår inte riktigt vad man gör med hasplåtarna för att de skall töja sig. Har som sagt inte haft dessa problem Kanske beror på hur man kör i skogen,,,,, finns ju dom som kör som.............
Körde med ricochet hasplåtar på min förra Can Am. Outstanding Aluminium bär definitivt bättre än plast, min töjde sig aldrig och har svårt att se hur plastdetaljer flyttar på sig då man fäster i ramen.Vill du vara riktigt säker på att skydda maskinen, välj aluminium Min hasplåt i aluminium satt infäst i fotsegen oxå det var därför allt började att flytta sig samt att aluminium töjer sig Plast fäst i fotstegen lär ju knappast ge bättre skydd........förstår inte riktigt vad man gör med hasplåtarna för att de skall töja sig. Har som sagt inte haft dessa problem Kanske beror på hur man kör i skogen,,,,, finns ju dom som kör som.............