Jag tycker du absolut ska få pengarna tillbaka och satsa på en annan vinch. Det finns 2 märken som är värda namnet. WARN och RAMSEY. Jag har bara kört Warn. Än en gång till alla: DET LÅGA PRISET UPPVÄGER INTE VREDEN ÖVER DEN DÅLIGA KVALITEN!!!
Citat från: AtvHudik skrivet 15 februari 2010 kl. 08:45:32Jag tycker du absolut ska få pengarna tillbaka och satsa på en annan vinch. Det finns 2 märken som är värda namnet. WARN och RAMSEY. Jag har bara kört Warn. Än en gång till alla: DET LÅGA PRISET UPPVÄGER INTE VREDEN ÖVER DEN DÅLIGA KVALITEN!!! vi till min ÅF idag å snacka lite och han säger att det varigt hemst lite problem med det här märket, men jag fick en ny rakt av.Dock så la jag till 1000:- så jag fick deras värsta och den e ju endå inte billig den kosta 3700:- typ.Vi får se om den håller bättre nu då annas blir det warn om den här pajjar åsså.Men tycker det e knepigt om man måste köpa en vinsch som kostar en halv månadslön för det ska hålla för plogning.
Du Grönis, om du jämför hastigheten på vinschen du hade på CF:en (orginal) och denna Artrax vinschen, är det stor skillnad i hastighet?
Citat från: Miko skrivet 1 mars 2010 kl. 20:23:06Du Grönis, om du jämför hastigheten på vinschen du hade på CF:en (orginal) och denna Artrax vinschen, är det stor skillnad i hastighet? ja den på cf:n va riktigt trög alltså, visst den jag har nu e ju inget fartmonster heller men den är så mycket starkare.CF:ns stanna ju nästan om man skulle ur ett hål eller nått det gör inte den jag har nu, den drar lika fort om det går trögt eller lätt
vad heter den du har nu?vad hette dom gammla? vill veta kanske ska montera en bak på min