Av mig skulle du kunna få en gammal volvo. en scanner. 4 gem och ett hålslag. Jag har inte en aning. ett tipps kan vara att använda sig av tex annonsguiden.nu och kolla om någon annan skall sälja. Då får du iaf vad andra vill ha för sina maskiner.
Citat från: "STENE"Av mig skulle du kunna få en gammal volvo. en scanner. 4 gem och ett hålslag. Jag har inte en aning. ett tipps kan vara att använda sig av tex annonsguiden.nu och kolla om någon annan skall sälja. Då får du iaf vad andra vill ha för sina maskiner.Ok, av mig får du en Yamaha Grizzly, ett par trasiga hörlurar, en TV utan fjärrkontroll och en minimoto. Vid snabb affär så skickar jag med en påse Gott & Blandat och en platta Pucko!Deal?
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Av mig skulle du kunna få en gammal volvo. en scanner. 4 gem och ett hålslag. Jag har inte en aning. ett tipps kan vara att använda sig av tex annonsguiden.nu och kolla om någon annan skall sälja. Då får du iaf vad andra vill ha för sina maskiner.Ok, av mig får du en Yamaha Grizzly, ett par trasiga hörlurar, en TV utan fjärrkontroll och en minimoto. Vid snabb affär så skickar jag med en påse Gott & Blandat och en platta Pucko!Deal?Då höjer jag med en gammal grill, en reser dunk med 5 liter bensin, en häft apparat och alla gem jag har (minst 47 st.. Och nästan alla i metall) samt.. håll i dig nu.. En snow racer.
Citat från: "STENE"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Av mig skulle du kunna få en gammal volvo. en scanner. 4 gem och ett hålslag. Jag har inte en aning. ett tipps kan vara att använda sig av tex annonsguiden.nu och kolla om någon annan skall sälja. Då får du iaf vad andra vill ha för sina maskiner.Ok, av mig får du en Yamaha Grizzly, ett par trasiga hörlurar, en TV utan fjärrkontroll och en minimoto. Vid snabb affär så skickar jag med en påse Gott & Blandat och en platta Pucko!Deal?Då höjer jag med en gammal grill, en reser dunk med 5 liter bensin, en häft apparat och alla gem jag har (minst 47 st.. Och nästan alla i metall) samt.. håll i dig nu.. En snow racer.Fan...då blir jag nog tvungen att lägga mig...Suzukin e din! Grattis!