Blir nog en beställning på lördag.. Det tar tid att köpa fyrhjuling ..Iaf när man ska betala allt kontant.. Det sjunker mycket på kontot på en gång (och jag är långt ifrån rik)
Citat från: husky skrivet 17 februari 2010 kl. 05:21:20hej.. blandar mig i diskussionen..har en wildcat,å kan bara säga att det är en kanonhjuling..har iofs inte kört nån japansks sk kvalitetsmaskin..vänd på tanken köp en beg wildcat finns ju de som säljer dem runt 40 lök mred lite mil...å kanske ännu billigare snart..jag har ej haft nätt strul med min.. förutom att den har fått ny ram å plast..hehe fast de va ju inte maskins fel.. åkte av vägenSynd bara att de inte fungerar längre än 5 är Kanske måste köpa en beg raptor 700 ja då...
hej.. blandar mig i diskussionen..har en wildcat,å kan bara säga att det är en kanonhjuling..har iofs inte kört nån japansks sk kvalitetsmaskin..vänd på tanken köp en beg wildcat finns ju de som säljer dem runt 40 lök mred lite mil...å kanske ännu billigare snart..jag har ej haft nätt strul med min.. förutom att den har fått ny ram å plast..hehe fast de va ju inte maskins fel.. åkte av vägen
Citat från: Tumult_79 skrivet 17 februari 2010 kl. 21:48:52Citat från: husky skrivet 17 februari 2010 kl. 05:21:20hej.. blandar mig i diskussionen..har en wildcat,å kan bara säga att det är en kanonhjuling..har iofs inte kört nån japansks sk kvalitetsmaskin..vänd på tanken köp en beg wildcat finns ju de som säljer dem runt 40 lök mred lite mil...å kanske ännu billigare snart..jag har ej haft nätt strul med min.. förutom att den har fått ny ram å plast..hehe fast de va ju inte maskins fel.. åkte av vägenSynd bara att de inte fungerar längre än 5 är Kanske måste köpa en beg raptor 700 ja då... ja det är ett fritt land köp vad du vill