Som Escobar skriver, en fin maskin :> Överväg gärna en Racing Edition om du vill ha lite bredare och extra stuff på.Angående service så är det 10, 30, 100 och sedan 300 mil som jag förstått det, därefter är det nog var 100:ade bil?Kollade iaf med min ÅF om detta och han sa att det inte var någon 200 mil's service.MvhFisken
Citat från: Fishy skrivet 9 februari 2010 kl. 13:35:55Som Escobar skriver, en fin maskin :> Överväg gärna en Racing Edition om du vill ha lite bredare och extra stuff på.Angående service så är det 10, 30, 100 och sedan 300 mil som jag förstått det, därefter är det nog var 100:ade bil?Kollade iaf med min ÅF om detta och han sa att det inte var någon 200 mil's service.MvhFiskenKollade med JIAB eftersom jag funderar på att köpa en och fick följande svar"Serviceintervaller: 30 , 70, 100, 300, 500 mil o.s.v. var 200:e mil."
Är det väldigt dumt att serva maskinen själv? Eller vad tycker ni? Lämnar man in så får man ju stämpeln i boken menar ja. Beror ju lite på hur länge man tänkt ha maskinen med iofs? Hur gör ni?
men kanske är en toppen hoj inte vet jag, mer att man vet mer vad man får för pengarnaom man köper suki eller yam. 60k är ändå en hel del pengar så att chansa känns ju sådär men tror man på sin sak så bara o köra på, säkert bara jag som skulle fegat