SÃ¥ här bred va min med breddningen jag hade pÃ¥.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Citat frÃ¥n: Lowest skrivet 15 mars 2010 kl. 19:01:23SÃ¥ här bred va min med breddningen jag hade pÃ¥.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)hur mycket är den breddad? ser välldigt bre ut mÃ¥ste jag säga
Citat frÃ¥n: Lowest skrivet 15 mars 2010 kl. 19:01:23SÃ¥ här bred va min med breddningen jag hade pÃ¥.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Ungefär sÃ¥ där ser min ut ocksÃ¥ just nu, hur har allt hÃ¥llt med lager bussningar o leder? Är lite nervöst att det blir väldig belastning pÃ¥ grejerna..!
Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin?
Citat från: wasteland skrivet 11 mars 2010 kl. 12:13:54Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin? Var det riktat till mig??? Ja, ibland undrar man själv vad man pysslar med.Kör nu Can Am Outty 800R XT-P men saknar Kawwan.... Kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Kanske när mud säsongen är igång så kommer jag ändra mig vem vet??Förresten, mud säsongen börjar på Tisdag i Mud Creek Texas när vi 20 Svenska släpper loss ordentligt
Citat från: Mudzilla skrivet 17 mars 2010 kl. 17:19:30Citat från: wasteland skrivet 11 mars 2010 kl. 12:13:54Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin? Var det riktat till mig??? Ja, ibland undrar man själv vad man pysslar med.Kör nu Can Am Outty 800R XT-P men saknar Kawwan.... Kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Kanske när mud säsongen är igång så kommer jag ändra mig vem vet??Förresten, mud säsongen börjar på Tisdag i Mud Creek Texas när vi 20 Svenska släpper loss ordentligt Ja det va din maskin ja mena, glömde citatet :Hur känns can amen mot kawwan tycker du?Jag skulle aldrig vågat sälja en sån fin maskin