Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn
...vill åsså ha en vikplogmotor...
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:22:01Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn ja det blir ett jävla upp å ner om man ska ploga lite, blir en sån där nästa vinter. Har du frontmonterat fäste till plogen?
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:25:20Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:22:01Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn ja det blir ett jävla upp å ner om man ska ploga lite, blir en sån där nästa vinter. Har du frontmonterat fäste till plogen?