fan asså nu närmar vi oss metern här snörekord så de skriker om de...fick stänga skolan idag kl 11, lite märkligt eftersom de var lika mycket snö kl 8 på morgonen aja tog 10 min innan jag stog med skyffel på ett annat tak som var på väg att kolapsa, nu ska jag iväg till nästa blir nog sen kväll ikväll för nu började de snöa igen GE MIG SOMMAR!!
Citat från: TAZ skrivet 22 februari 2010 kl. 15:49:42fan asså nu närmar vi oss metern här snörekord så de skriker om de...fick stänga skolan idag kl 11, lite märkligt eftersom de var lika mycket snö kl 8 på morgonen aja tog 10 min innan jag stog med skyffel på ett annat tak som var på väg att kolapsa, nu ska jag iväg till nästa blir nog sen kväll ikväll för nu började de snöa igen GE MIG SOMMAR!! Så blir det när ni snor MIN snö hehe =PÄrligt talat är jag deprimerad när jag ser vilken underbar snö ni har!! Känner mig lurad som bor i norrland till stor del just för vintrarna, i år har vi hittills bara 60cm snö, dessutom utan botten då vi inte fått nån tö, och det inte varit varmare än -5 på hela vintern, 5 dagar i veckan har vi 16-30 minus och så klent med snö att man knappt tror det...... Hade jag inte behövt sommaren till att klyva ved och tilläggsisolera osv, så hade jag gärna haft vinter året runt. =D