grattis.Har ingen cf själv men Jag är rätt sugen på den nya "budget varianten" på cf 500
Citat från: simonarvestrand skrivet 5 februari 2010 kl. 15:54:18grattis.Har ingen cf själv men Jag är rätt sugen på den nya "budget varianten" på cf 500......är det kanske 4x4 på gång
Vasse Go Ja har du lämnat den till Trech så har du iaf Bästa supporten på marknaden törs jag ev lova Har ju inte haft kontakt med alla men Trech ger en inget mer att önska om jag uttrycker mig så Va synd att du fick börja med problem, sånt är ju inte roligt alls Vi får väl hoppas på att den fungerar så som den ska när du får hämta den igen!Du har en Massa tipps o tricks att läsa här i forumet, vissa viktigare än andra men alla är ändå bra att veta om. Just växel bekymret har Jag hittat en lösning för fast jag rekomenderar Ingen att riskera sina garantier eller sin säkerhet! Man måste gallra lite o välja säkerheten före o tweka sin hjuling Kul med fler CF Moto ägare, vilken CF köpte du?MvH Janne
skulle kunna tro att han haft en karriär innan inom restaurang..
Hallå där! Citeraskulle kunna tro att han haft en karriär innan inom restaurang..Hahaaa, skönt sagt men nej, inte restaurang, men jag har haft ca 17 år inom supportyrke, både IT och larm, så det kommer väl från det Som sagt, i detta fall hjälper inte Sugbritt's lösning, problemet ligger inuti lådan, det taggar över. Troligen en feljusterad växelväljare från början som nu är en sliten växellåda (inte hela lådan, bara ett par delar).Lik förbenat måste motorn rivas...Som det sett ut nu sedan nyår så har leverantören haft ont om folk, sjuka och ryggskott, vilket har gjort att vi inte fått våra delar i tid.Det börjar komma ikapp men vi inväntar fortfarande packningarna så vi kan få ihop motorn.Men, på måndag MÅSTE dom dyka upp, dom skickades den 3:e, då tar det bara ett par dagar så ska den rulla fint igen MVH / Benny