Dom blir allt lite fetare när man sänker dom. o en sänkning av skärmarna är aldrig fel, men blir inte fram änden väldigt stum när man flyttar ut fästena.
riktigt fint med sänkning av både quad o skärmar!fler bilder på tillvägasättet på skärmdelen?
Det uppskattades att den blev lite styvare i fjädringen.""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""Ok. Det är tydligen väldigt olika,när jag gjorde likadant på en kymco mxu 250,så vart den helt okörbar.Den var helt fantastisk o piska grusväg med,lite liten motor men väghållningen o känslan var kanon, på vägar med lite löst grus upp på, o vinterväg med lagom fäste så vart det sköna fullfarts ställ, och då ville man ju förbättra den lite till. Skönt med lite lägre tyngdpunkt när det börjar fästa, o motorn är för klen.Var lite seriös, med laserskurna fästen o allt, men den vart helt okörbar i svängarna, även i låga farter så lättade innerhjulet bak direkt.O helt stum i fram.
Man får ju inte ge upp så lätt....Med en drastisk sänkning av maskinen så ändras ju en massa vinklar å geometri vilket man måste modda å justera tills man hittat rätt i sänkt läge Min maskin går då som på räls i alla lägen efter otaliga timmars skruvning i alla fall