Citat från: Emelie skrivet 23 januari 2010 kl. 15:23:55Kul med fler tjejer! Jag hade aldrig kört något innan, varken moppe eller motorcykel (eller jo, en gång men då kom jag inte så långt haha) innan jag köpte min raptor 350. Det tog ungefär fem minuter så hade jag lärt mig att hantera att växla och sen körde jag en timme på en grusplan innan jag gav mig ut på vägen. Jag skulle inte vilja ha en automat, känns lite som charmen försvinner då.Jag är nöjd med min yamaha, den hänger med riktigt bra och så är den liten och smidig, kan lätt lyfta den själv om jag kör fast. Din hoj är läcker! Hoppas jag hittar en sån.Jag tror inte jag har några problem med växlar. Kan ag växla en bil så kan jag väl växla en motorcyckel
Kul med fler tjejer! Jag hade aldrig kört något innan, varken moppe eller motorcykel (eller jo, en gång men då kom jag inte så långt haha) innan jag köpte min raptor 350. Det tog ungefär fem minuter så hade jag lärt mig att hantera att växla och sen körde jag en timme på en grusplan innan jag gav mig ut på vägen. Jag skulle inte vilja ha en automat, känns lite som charmen försvinner då.Jag är nöjd med min yamaha, den hänger med riktigt bra och så är den liten och smidig, kan lätt lyfta den själv om jag kör fast.
släng upp en bild på pärlan!