Ni körde förbi mitt hus idag =) en vit skåpbil och en blå caddy pickup bredvid huset. Fan vad ni väsnades
Citat från: Sper skrivet 5 september 2011 kl. 19:18:50Jag vänta på min maskin När ni är ute och kör, är då hasplåt ett måste?Quad eller skogsmaskin?
Jag vänta på min maskin När ni är ute och kör, är då hasplåt ett måste?
Citat från: Sper skrivet 6 september 2011 kl. 05:43:49Citat från: Angeland skrivet 5 september 2011 kl. 21:36:04Citat från: Sper skrivet 5 september 2011 kl. 19:18:50Jag vänta på min maskin När ni är ute och kör, är då hasplåt ett måste?Quad eller skogsmaskin?Lgna mig lite med min. Vill köpa den på kampanj helst i tingsryd Vad ska du ha för maskin?SkogsmaskinOkej väntar på min hjuling med hojtatill när du fåttdin. bor du växjö?
Citat från: Angeland skrivet 5 september 2011 kl. 21:36:04Citat från: Sper skrivet 5 september 2011 kl. 19:18:50Jag vänta på min maskin När ni är ute och kör, är då hasplåt ett måste?Quad eller skogsmaskin?Lgna mig lite med min. Vill köpa den på kampanj helst i tingsryd Vad ska du ha för maskin?Skogsmaskin
Var och hämtade maskinen igår i Göteborg, Blev en goes 520 med 27" Innova Mudgear på alu fälg sen ett variatorkit från SPOP
Citat från: Sper skrivet 11 september 2011 kl. 06:35:53Citat från: Angeland skrivet 8 september 2011 kl. 22:03:20Var och hämtade maskinen igår i Göteborg, Blev en goes 520 med 27" Innova Mudgear på alu fälg sen ett variatorkit från SPOPNu har jag hämtat min goes. 520, har du plockat bort strypningen? Vet du hur man gör?Härligt! dom plockade bort strypningen innan jag hämtade den, men dom sa att det tog ca 5 min att fixa den.
Citat från: Angeland skrivet 8 september 2011 kl. 22:03:20Var och hämtade maskinen igår i Göteborg, Blev en goes 520 med 27" Innova Mudgear på alu fälg sen ett variatorkit från SPOPNu har jag hämtat min goes. 520, har du plockat bort strypningen? Vet du hur man gör?
Bilden på förstasidan i denna tråd är från fd I11:as övningsområde, mittemot reningsverket vid Sundet söder om Växjö... där finns, eller i alla fall fanns jeepbanor och endurospår.Något år sedan man var där nu... men åk och kolla.