Tjo alla atv-fantaster! jag tänkte lämna en liten recension av våran nya Goes 520 av årsmodell 2010.Personligen så gillar jag den skarpt! Grov, lättkörd, stark(ostrypt) och svår att köra fast med . Riktigt bra maskin för gårds-ägare, lantbrukare eller bara för den som vill skotta vägen eller flytta ved med.Det enda negativa jag har att komma med är att växlarna trögar lite innan maskinen är riktigt inkörd. Men plocka gärna isär växelreglaget och smörj upp och fetta in lederna lite, Sänk gärna tommgången lite efter ca 10 mil så kommer växlarna komma efter lite riv och slit . Se även till att servicen görs och att oljorna byts! vi bytte olja och gjorde en ordentligt service redan vid 13mil istället för vid 20 mil och det har gjort en jätte skilldnad på växlarna. Trodde första service inkl. oljebyte var efter 10 mil, inte 20? en bonusbild på Gåsen
Tjo alla atv-fantaster! jag tänkte lämna en liten recension av våran nya Goes 520 av årsmodell 2010.Personligen så gillar jag den skarpt! Grov, lättkörd, stark(ostrypt) och svår att köra fast med . Riktigt bra maskin för gårds-ägare, lantbrukare eller bara för den som vill skotta vägen eller flytta ved med.Det enda negativa jag har att komma med är att växlarna trögar lite innan maskinen är riktigt inkörd. Men plocka gärna isär växelreglaget och smörj upp och fetta in lederna lite, Sänk gärna tommgången lite efter ca 10 mil så kommer växlarna komma efter lite riv och slit . Se även till att servicen görs och att oljorna byts! vi bytte olja och gjorde en ordentligt service redan vid 13mil istället för vid 20 mil och det har gjort en jätte skilldnad på växlarna. en bonusbild på Gåsen