Hade ju varit snyggare med ett kopparrör än muttrarna fast inte snyggt det heller!
Citat från: Bjärkwen skrivet 8 januari 2010 kl. 23:50:14Kolla in hur min auktoriserade återförsäljare fixat mitt winschfäste! Ändrade designen lite själv
Kolla in hur min auktoriserade återförsäljare fixat mitt winschfäste!
Citat från: Bjärkwen skrivet 8 januari 2010 kl. 23:53:03Citat från: Bjärkwen skrivet 8 januari 2010 kl. 23:50:14Kolla in hur min auktoriserade återförsäljare fixat mitt winschfäste! Ändrade designen lite själv Ja det blev bättre efter ändringen , och absolut hållbar. monteringen innan såg ju ut som skit!!-de hade väl ett stort överskott av muttrar.."duktiga killar""
Citat från: svenne // arboga skrivet 18 januari 2010 kl. 21:24:05Citat från: Bjärkwen skrivet 8 januari 2010 kl. 23:53:03Citat från: Bjärkwen skrivet 8 januari 2010 kl. 23:50:14Kolla in hur min auktoriserade återförsäljare fixat mitt winschfäste! Ändrade designen lite själv Ja det blev bättre efter ändringen , och absolut hållbar. monteringen innan såg ju ut som skit!!-de hade väl ett stort överskott av muttrar.."duktiga killar""Jo nu har den hållit. En kul detalj till med snubbens montering var ju att vajern tog i plåten när man hissade (syns på första bilden)så hållbarheten på den var väl uppskattad till en vecka ungefär :
Citat från: Koma skrivet 12 januari 2010 kl. 22:03:45Hade ju varit snyggare med ett kopparrör än muttrarna fast inte snyggt det heller!Koppar rör?? ganska mjuka va??