Om en fyrhjuling är oreggad betyder det att jag bara inte får köra på vägen eller är det mer? För att komma till grusvägen så måste man köra cirka 100meter på en asfalt väg gör det något om den inte är oreggad då?
Jag har klarat mig bra hittills från polisen jag med! Jag tycker du ska köpa ett riktigt märke. Med det menar jag T.ex Suzuki, Yamaha, Kawasaki mm. Dinli, SMC och dom där vet jag inte så mkt om men jag är 99% säker på att dom är bättre i både hållbarhet och prestanda än Kazuma
Citat från: thyren skrivet 6 januari 2010 kl. 20:19:40Jag har klarat mig bra hittills från polisen jag med! Jag tycker du ska köpa ett riktigt märke. Med det menar jag T.ex Suzuki, Yamaha, Kawasaki mm. Dinli, SMC och dom där vet jag inte så mkt om men jag är 99% säker på att dom är bättre i både hållbarhet och prestanda än Kazuma fast nu måste man se lite på vad budgeten tillåter oxå.... kawa, suzuki, yama är grymma maskiner men tyvärr ligger priserna ganska högt oxå Dinli går säkert o hitta några men en del Dinlis har tyvärr tendensen att paja lite då o då, men det handlar självklart om hur ägaren sköter maskinen.Sen förstår jag inte vad alla har emot Kazuma?! dock brukar alla under 500cc maskinen va piss bajs men då kommer vi åter till om hur ägaren behandlar maskinen.Sen vågar jag sätta Pengar på att Kazuma Jaguar 500 skulle slå Cf Moto 500 i ett test. Prestandamässigt o kvalitetsmässigt, även fast Cfen kostar 15 000:- //Anton
Citat från: *Anton* skrivet 6 januari 2010 kl. 20:38:08Citat från: thyren skrivet 6 januari 2010 kl. 20:19:40Jag har klarat mig bra hittills från polisen jag med! Jag tycker du ska köpa ett riktigt märke. Med det menar jag T.ex Suzuki, Yamaha, Kawasaki mm. Dinli, SMC och dom där vet jag inte så mkt om men jag är 99% säker på att dom är bättre i både hållbarhet och prestanda än Kazuma fast nu måste man se lite på vad budgeten tillåter oxå.... kawa, suzuki, yama är grymma maskiner men tyvärr ligger priserna ganska högt oxå Dinli går säkert o hitta några men en del Dinlis har tyvärr tendensen att paja lite då o då, men det handlar självklart om hur ägaren sköter maskinen.Sen förstår jag inte vad alla har emot Kazuma?! dock brukar alla under 500cc maskinen va piss bajs men då kommer vi åter till om hur ägaren behandlar maskinen.Sen vågar jag sätta Pengar på att Kazuma Jaguar 500 skulle slå Cf Moto 500 i ett test. Prestandamässigt o kvalitetsmässigt, även fast Cfen kostar 15 000:- //Anton skitsnack om dinli !har haft min sen -03,å bara ett fel,men det var bara att göra rent luftfiltret sen har den gått bra!!!
Dinli går säkert o hitta några men en del Dinlis har tyvärr tendensen att paja lite då o då, men det handlar självklart om hur ägaren sköter maskinen.
Men en Yamaha Blaster 200cc eller Breze 125cc går att få mellan 10 och 15 tusen Jag tror även Suzuki 90, Yamaha 90, Polaris 90 och dom där går bättre än en 125cc lr 110cc kina Kanske även en 150cc kina fast det är väl skillnad på kina och kina också.Nä ru karlsson! det har den inte gjort! Start motorn då?