Jocke72: Är det överladdat mot överladdat så förstår jag, men en sugis mot en 450hk överladdad bil...bilen vinner. Så jag drar slutsatsen att den har en snurra =D
Citat från: "Mr2t"Så fort går inte ens våra långslagiga sjuhundror så GasGas'en är en rapp rackare =)Halva(?) försäljningsargumentet med GG:n är ju att den ska vara snabbare än Raptorn så... Personligen tycker jag det är lite slött, skulle gärna se en 20-30km/h till på topp.Skulle vara kul att köra ett dragrace mot en Raptor, eller Dinli, för den delen. Se hur det skulle gå. Att köra mot min egen är ingen idé för där har den inte en suck. Har film från strippen där jag hänger med en trimmad S4:a (ägaren sa +450 häst), iaf 4:an ut fast jag missar tvåan så ligger vi jämnt innan han drar som en avlöning./J
Så fort går inte ens våra långslagiga sjuhundror så GasGas'en är en rapp rackare =)
Då har den garanterat haft en dobeck box eller liknande och tagit av locket till luftburken. 9s körde jag med min gammla Honda Crx a' 125 friska ponnys =D
Citat från: "Mr2t"Då har den garanterat haft en dobeck box eller liknande och tagit av locket till luftburken. 9s körde jag med min gammla Honda Crx a' 125 friska ponnys =Dnej den hade bara "dg" avgas :http://www.raptorforum.com/index.php/topic,2042.0.html