såg er idag vid coop. ni lös ganska fint med ere maskiner spec den uten plåt tyvär har ja sålt min dinli för MC istället men var tvungen o kika in här om de var ni som var ute o gled o de var de nog
jag behöver inga däck nu, ska köpa av en polare istället. men strax över 2 lax för runt om är ju riktigt billigt.det var som fan har ni hittat nya ställen:), nåt som är värt att sticka till i veckan kanske lr?, jag e körk*t någe förbannat:) hämtar nog mina grejjer på yamaha imorgon...
Citat från: Yffan skrivet 20 juni 2010 kl. 18:31:31jag behöver inga däck nu, ska köpa av en polare istället. men strax över 2 lax för runt om är ju riktigt billigt.det var som fan har ni hittat nya ställen:), nåt som är värt att sticka till i veckan kanske lr?, jag e körk*t någe förbannat:) hämtar nog mina grejjer på yamaha imorgon...Haha okej! Aah jag skiter i däck nu också, min krök sprack ju igår igen så ska lägga lite stash på en ny ROSTFRI krök! Jävla skeeet grejer, ska ut till nacka värmdö maskin imorgon o snacka mä alkis duden Jag är åksugen också, men blir ju lite svårt... beror på hur lång tid de tar innan jag får skiten
Nicklas vad har hänt med din hoj då? Hörde bara att det var nån plugg?
Vart ska ni åka? framföralt när och vart träffas ni(vi)?
Citat från: Xel skrivet 20 juni 2010 kl. 20:25:00Citat från: Yffan skrivet 20 juni 2010 kl. 18:31:31jag behöver inga däck nu, ska köpa av en polare istället. men strax över 2 lax för runt om är ju riktigt billigt.det var som fan har ni hittat nya ställen:), nåt som är värt att sticka till i veckan kanske lr?, jag e körk*t någe förbannat:) hämtar nog mina grejjer på yamaha imorgon...Haha okej! Aah jag skiter i däck nu också, min krök sprack ju igår igen så ska lägga lite stash på en ny ROSTFRI krök! Jävla skeeet grejer, ska ut till nacka värmdö maskin imorgon o snacka mä alkis duden Jag är åksugen också, men blir ju lite svårt... beror på hur lång tid de tar innan jag får skiten fan va soft, ska du ut å styra med honom:), då får du hälsa från mig, haha. det lär ju ta ett tag och få hem det tyvärr, men vi får väl hoppas du har tur, annars får du åka med å kika i värstafall:)