jag skulle nog tro att det är för lite krök ändå, hahaskämt å sido, här kmr en update, var tvungen att lämna min sjukhus säng ikväll för att åka upp till garaget där husbilen står, och där den tydligen stått i 2 år nästan, vi böt batteri och vred på nyckeln å den startade dirr, alla lampor funkar osv, så nu äre bara att hoppas på att petkukarna på svenska bilprovningen inte hittar nå stora fel.det visar sig på torsdag, kanske inte blir nån åkning för mig ihelgen tyvärr, hälsan sviker så vore tråkigt att va risig till nästa helg, också måste jag nog fixa med husbilen ihelgen, är lite å göra eftersom den stått så länge, och jobbar mkt nu så det är helgen som gäller, fyrhjulingen ska jag få ordentlig snurr på också.men vi får se som sagt..
Fan va fint men vi måste ju träffas nu så vik kan planera allt. Det lutar nog åt att det blir körning på lördag igen så länge vädret håller i sig. Du kanske kan titta förbi så vi kan prata ihop oss då?
jaha ja grabbar, då kan vi skippa plan b och frysa i tält iaf , fick nedslag på bromsarna typ men kör med han en månad iaf typ:). så nu är d klart
jaha ja grabbar hur går det med allt?, hittar du nån micro oskar? , blev inget me morbrors släp björn, han kör det obesiktigat å grejjer å det lär ju inte vi göra , så får klämma ihop dom på mitt släp på nå vänster, stolar å sånt behöver ni inte ta med, finns allt sånt i husbilen har jag sett nu...