Yes niklas, nyktrat till ? Hahah!
Jag tar gärna en tur med er! Trist att snurra runt själv.
Citat från: Xel skrivet 2 maj 2010 kl. 16:22:56Yes niklas, nyktrat till ? Hahah! haha, ja jag tror spriten börjar gå ur kroppen faktiskt, vi blev kvar länge i staden faktiskt, hamnade på kalas å grejjer:), blev inte som planerat men kul va det. vart tog du vägen då?
Niklas piklas! Vad händer om inte husbilen går igenom? vad har vi för plan B ? Sova i tält eller? Hur många dudes har du med dig från gottröra? Och hur många quad platser har vi? 1 går in i björns bil, 2 st på ditt släp....... Tänkte om inte husbilen skulle gå igenom så borde vi ha en plan B haha, björn & jag prata lite om de idag.. jag kan ju i värsta fall ta farsans jeep , men har inget släp för o frakta fanskapet! Kanske nån du känner har ett som han/hon lånar ut isåfall? Och en sak till, nu är kawan tebax på banan igen! haha!
Citat från: Xel skrivet 3 maj 2010 kl. 20:09:31Niklas piklas! Vad händer om inte husbilen går igenom? vad har vi för plan B ? Sova i tält eller? Hur många dudes har du med dig från gottröra? Och hur många quad platser har vi? 1 går in i björns bil, 2 st på ditt släp....... Tänkte om inte husbilen skulle gå igenom så borde vi ha en plan B haha, björn & jag prata lite om de idag.. jag kan ju i värsta fall ta farsans jeep , men har inget släp för o frakta fanskapet! Kanske nån du känner har ett som han/hon lånar ut isåfall? Och en sak till, nu är kawan tebax på banan igen! haha!men jag ska försöka vara positiv, husbilen kmr gå igenom:), men är ej nån krok på den, men sen är allt perfekt, för ingen av grabbarna härifrån skogen ska med, så då är vi 3 quads, och då blire 1 i björns skåp och 2 på mitt släp, så det är guld