jag måste säga ifrån mig i helgen direkt, åkte på att knega hela helgen, min vanliga tur .. men jag ringde faktiskt arlanda i veckan och dom har inga tider till oss just nu, men han sa att dom skulle försöka ordna träningstider för quad framöver, så det är bara hoppas. jag kan ringa täby mk i veckan och höra om vi får åka där nästa helg om banan är hyffsat torr, lr vad säger ni?, dags för lite crossbana...
ok:), men då äre inge synd om mig. men till nästa helg borde den vara i hamn tkr jag, men man vet ju aldrig tyvärr, du får åka med björn i bilen och vara publik och fotograf
Citat från: QuadMaster skrivet 7 april 2010 kl. 01:58:29Citat från: Yffan skrivet 6 april 2010 kl. 18:36:23Citat från: QuadMaster skrivet 4 april 2010 kl. 21:29:46sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn? det är vi nog , fast tävling kanske blir lite för mycket för mig iaf:), inte alltid kul å alltid komma sist...inte tävling utan bara motionskörning, alltså bara lek och ståhej! Absolut, finns det någon schysst bana får vi ta en hel dag i gävle
Citat från: Yffan skrivet 6 april 2010 kl. 18:36:23Citat från: QuadMaster skrivet 4 april 2010 kl. 21:29:46sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn? det är vi nog , fast tävling kanske blir lite för mycket för mig iaf:), inte alltid kul å alltid komma sist...inte tävling utan bara motionskörning, alltså bara lek och ståhej!
Citat från: QuadMaster skrivet 4 april 2010 kl. 21:29:46sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn? det är vi nog , fast tävling kanske blir lite för mycket för mig iaf:), inte alltid kul å alltid komma sist...
sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn?
Citat från: Yffan skrivet 7 april 2010 kl. 19:04:18ok:), men då äre inge synd om mig. men till nästa helg borde den vara i hamn tkr jag, men man vet ju aldrig tyvärr, du får åka med björn i bilen och vara publik och fotograf Yeah ! jaa, den är ju skickad till kawasaki i USA så hoppas dom skickar skiten med ala express! Hahah.. yeah, jo fotograf o dricka öl passar mig bra haha
Citat från: Xel skrivet 7 april 2010 kl. 20:27:25Citat från: Yffan skrivet 7 april 2010 kl. 19:04:18ok:), men då äre inge synd om mig. men till nästa helg borde den vara i hamn tkr jag, men man vet ju aldrig tyvärr, du får åka med björn i bilen och vara publik och fotograf Yeah ! jaa, den är ju skickad till kawasaki i USA så hoppas dom skickar skiten med ala express! Hahah.. yeah, jo fotograf o dricka öl passar mig bra hahahaha .. då kan det alltså ta tid om dom skickar den ända dit