blev det någe åka igår lr? jag har varit rockstjärna hela påsken så jag har inte kunnat åka långväga me bilen , men har faktiskt åkt lite quad på hemmaplan med ena polarn, bhlött som ballen men annars riktigt kul:). men låter ju bra det där med knutbybanan, jag ska ringa skogsbolaget som äger stället i veckan å snacka med dom, så om det låter bra ifrån deras sdia så är det dags att vi börjar fixa där snart...
sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn?
haha.. fan va sjukt, känns som en krök inte bara ska spricka, men då får du säkert en ny eftersom det är något "fabriksfel" på nå vänster. men då kan inte du köra helgen som kmr alltså?för jag snackade nämligen med tomas (can am ds450) killen:), och vi snackade om lite åkning någonstans ihelgen...
Citat från: QuadMaster skrivet 4 april 2010 kl. 21:29:46sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn? det är vi nog , fast tävling kanske blir lite för mycket för mig iaf:), inte alltid kul å alltid komma sist...
Citat från: Yffan skrivet 6 april 2010 kl. 18:36:23Citat från: QuadMaster skrivet 4 april 2010 kl. 21:29:46sugen på quadmx körning i gävle, nu till sommarn? det är vi nog , fast tävling kanske blir lite för mycket för mig iaf:), inte alltid kul å alltid komma sist...inte tävling utan bara motionskörning, alltså bara lek och ståhej!