kan tyvärr känna det också, är bara lite laj på vägarna som funkar typ, jag lär ju ta en sväng här i gottröra ändå, men förstår att folk inte har lust att transportera å d när det inte är så schysst åkning, vi kanske helt enkelt får satsa till påskhelgen, 2 veckor dit, kan hända mkt om det fortsätter som idag, har töat ordentligt här idag iaf...
ja gör det, åk å känn på snödjupet där ute, ska testa mig omkring här i snön, kanske går jättebra:), ska försöka få med grabbarna här i ksogen också. men som sagt vi får väl se mot påsk, nästa helg hade ju varit nåt å satsat på annars men jag jobbar hela helgen, så då får ni andra styra upp isåfall:)
jaha, var det några av er som åkte nåt ihelgen då?, själv fick jag inte igång min igår när jag skulle åka:), tvärdöd, vette fan va det var, ska kolla upp det någon dag i veckan...
jaha fan va trevligt, gick det att köra utanför i snön på backen över huvudtaget lr testade ni aldrig?ja jag vet fan inte, verkar riktigt mysko, har laddat batteriet men startar inte iaf:), ska kolla upp så alla kablar mm sitter ordentligt. men konstigaste är att den har ju bara stått, efter vi körde på sjön körde jag ju den in i garaget och där har den stått
den är tvärdöd, helt plötsligt när man vrider på nyckeln så kan neutralen lysa, och då testar man starta, så bara hostar den till och sen händer d inget mer, men ska testa byta batteri lr rulla igång den typ, borde inte va nåt stort fel, borde egentligen inte vart nåt alls eftersom den stått i garaget