Citat från: Yffan skrivet 22 januari 2010 kl. 11:02:29söndag är jag ledig, men har däremot hämtat hem en ny 740 som jag tänkste piska på isen på söndag faktiskt, men dom andra ska köra quad ihelgen på sjön vad jag vet, men jag kanske hinner både och också:), synd att vi inte kan imorrn, ska va jäkla jippo där igen som förra lördan, men måste ju plogas igen nu efter snön som kom, så jag kan ju se hur det ser ut imorrn också kan jag skriva här direkt när jag hört med dom andra hur det ser ut på sjön...Hallo vart i uppland är det ni åker ?/jocke
söndag är jag ledig, men har däremot hämtat hem en ny 740 som jag tänkste piska på isen på söndag faktiskt, men dom andra ska köra quad ihelgen på sjön vad jag vet, men jag kanske hinner både och också:), synd att vi inte kan imorrn, ska va jäkla jippo där igen som förra lördan, men måste ju plogas igen nu efter snön som kom, så jag kan ju se hur det ser ut imorrn också kan jag skriva här direkt när jag hört med dom andra hur det ser ut på sjön...
kom upp för fan:) men deyt hetewr bgottröra.haha
haha, nej det va jag inte, lite svårt med svensk grammatik bara, haha.. tack för idag då grabbar, trevligt som vanligt...