ok, vi har kört på sjön hela helgen:), plogat bana å grejjer, riktigt schysst faktiskt, lägger nog upp lite bilder imorrn..får försöka styra upp nåt nästa helg ja...
nej har inga dubbdäck än till hjulingen, men kmr nog nu i veckan förhoppningsvis, då jävlar blir det åka ihelgen , men går faktiskt ganska bra att åka utan dubb också, vi har ju gjort baan ihelgen och sen åkt med bilar/crossar/fyrhjulingar med isdäck, och det blir uppkört jäkligt fort så då greppar nästan vanliga crossdäcken också.hur går det för er då?, har ni kommit någon vart med cyklarna?
fan va surt, hoppas det löser sig snart då, tur att det hände nu ändå när det inte är högsäsong iaf:)...
du får väl höra runt med lite företag, priserna kan ju variera rätt mycket ibland alltså, såg att du lagt upp en tråd, är ju bara hoppas du får bra tips där nu...
1300 det är ju fan hutlöst. Har du kollat med minhoj.se som sagt det kanske finns nått annat än orginal.
Citat från: xmiltx skrivet 12 januari 2010 kl. 23:03:481300 det är ju fan hutlöst. Har du kollat med minhoj.se som sagt det kanske finns nått annat än orginal.Tjena ! Jaa, helt sjukt så dyrt ! Har hört mig för hos minhoj men inte fått ngt mail tebax, ska dunka iväg ett till.. tips på andra svenska sidor ?
Citat från: Xel skrivet 13 januari 2010 kl. 16:01:45Citat från: xmiltx skrivet 12 januari 2010 kl. 23:03:481300 det är ju fan hutlöst. Har du kollat med minhoj.se som sagt det kanske finns nått annat än orginal.Tjena ! Jaa, helt sjukt så dyrt ! Har hört mig för hos minhoj men inte fått ngt mail tebax, ska dunka iväg ett till.. tips på andra svenska sidor ? Ring till minhoj.se annars xel, Niklas som jobbar där e grymt trevlig att snacka med:), då får du ju fortare svar.. har du hört på lelles tex om dom kan ta hem nån?, ibland är dom ganska snabba på den där butiken (men bara ibland), men faktiskt så varje gång jag handlat på lelles har dom fått fram ganska bra priser...