Bäste Mr. Marklund , varför inte skaffa en annonsör till sidan med de produkter det gäller & skaffa medlemsrabatter i stället . Men ge fan i att konkurrera med en medlem som vill hjälpa till , och lägger ner massa jobb .Om han tjänar några kronor så låt han göra det !Jag tror inte det gynnar vare sig sidan eller dess medlemmar !!!!!Bert Hansson"BEERHUNTER"
Citat från: BEERHUNTER skrivet 9 januari 2010 kl. 17:47:32Bäste Mr. Marklund , varför inte skaffa en annonsör till sidan med de produkter det gäller & skaffa medlemsrabatter i stället . Men ge fan i att konkurrera med en medlem som vill hjälpa till , och lägger ner massa jobb .Om han tjänar några kronor så låt han göra det !Jag tror inte det gynnar vare sig sidan eller dess medlemmar !!!!!Bert Hansson"BEERHUNTER" (har raderat en del onödigt tjafs)Jag konkurrerar inte med Joacim, jag ser det som ett alternativ för de som är osäkra på betalningen, momsen och garantierna.Det erbjudande jag kanske lyckas få igenom är ett riktigt bra erbjudande, men naturligvis inte lika billigt som det Joacim erbjuder.Jag anser att de som vill köpa av Joacim bör göra det, och de som vill betala lite mer för att köpa med full garanti, beprövade betalningslösningar (och moms ) bör får göra det.Än en gång, det var inte Joacim som startade tråden, utan en medlem som ville att vi medlemmar skulle gå ihop och göra ett gruppinköp av kameror för att eventuellt kunna få ned priset lite, nu finns två alternativ (egentligen tre, om man köper direkt från USA), och det är upp till var och en att välja vilket man föredrar.Jag kan dock hålla med dig om att det kanske är bättre för mig att jag inte blandar mig i liknande situationer framöver, även om jag borde kunnna förhandla fram rätt bra priser om jag la manken till.Aldrig kul med "bråk" i forumet p.g.a. pengar.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 9 januari 2010 kl. 23:30:18Citat från: BEERHUNTER skrivet 9 januari 2010 kl. 17:47:32Bäste Mr. Marklund , varför inte skaffa en annonsör till sidan med de produkter det gäller & skaffa medlemsrabatter i stället . Men ge fan i att konkurrera med en medlem som vill hjälpa till , och lägger ner massa jobb .Om han tjänar några kronor så låt han göra det !Jag tror inte det gynnar vare sig sidan eller dess medlemmar !!!!!Bert Hansson"BEERHUNTER" (har raderat en del onödigt tjafs)Jag konkurrerar inte med Joacim, jag ser det som ett alternativ för de som är osäkra på betalningen, momsen och garantierna.Det erbjudande jag kanske lyckas få igenom är ett riktigt bra erbjudande, men naturligvis inte lika billigt som det Joacim erbjuder.Jag anser att de som vill köpa av Joacim bör göra det, och de som vill betala lite mer för att köpa med full garanti, beprövade betalningslösningar (och moms ) bör får göra det.Än en gång, det var inte Joacim som startade tråden, utan en medlem som ville att vi medlemmar skulle gå ihop och göra ett gruppinköp av kameror för att eventuellt kunna få ned priset lite, nu finns två alternativ (egentligen tre, om man köper direkt från USA), och det är upp till var och en att välja vilket man föredrar.Jag kan dock hålla med dig om att det kanske är bättre för mig att jag inte blandar mig i liknande situationer framöver, även om jag borde kunnna förhandla fram rätt bra priser om jag la manken till.Aldrig kul med "bråk" i forumet p.g.a. pengar.Betalning och garantier! Vad är problemet herr marklund? Är man förtetagre Görs/göres inget gratis! Driver du forumet gratis?
Tummen upp Joacim , hade jag pengarna till kameran . Då hade jag köpt via dig,detta på grund av att DU var den som verkligen tog tag i saker & ting , & lämmnadeett BRA bud ! TACK JOACIM Bert "BEERHUNTER"
Citat från: BEERHUNTER skrivet 10 januari 2010 kl. 09:55:13Tummen upp Joacim , hade jag pengarna till kameran . Då hade jag köpt via dig,detta på grund av att DU var den som verkligen tog tag i saker & ting , & lämmnadeett BRA bud ! TACK JOACIM Bert "BEERHUNTER" Beställ den själv här http://www.tqsatv.com/products.php?cat=76 o skicka det den blir billigare till Joacim då....