Längre upp i tråden finns lägsta pris o då e de inte ens samköp.....Med seriöst menar jag bara att man handlar med kvitto och garanti, inget annat!Absolut helt rätt att man skall tänka sig för, annars har man snart gjort sig både fattig o olycklig
jag inbillar mig att Joacims vinst i detta är lägre pris på sin egna kamera.Och tills amma pris som oss alla andra.och det i samband med Stor inhandling.Inte av kringkostnader för tid och allt med pacning och bilkörning som skall göras.Riktigt synd att det inte blev något.Fast jag fick problem med bilen.
Jo kanske, men fortfarande mycket billigare än ditt anbud då det är hem till min adress
Men samma moms o tull gäller väl för dig eller? Och vad är det som gör att det blir större risk?
Citat från: LAHA skrivet 8 januari 2010 kl. 23:15:53Men samma moms o tull gäller väl för dig eller? Och vad är det som gör att det blir större risk?Det går från företag!På paketet sitter då en fraktsedel med företagsnamn mm, Ser tullen det så nyper dom gärna sådana paket!Och som jag skrev förut, Vad dom skickar det med har stor betydelse! Det paket jag får är väl intejpat och skickat som privatperson = tullen lägger inte mycket energi på att riva upp och ta reda på värdet på saken i! Jag kan ju inte undgått tull alla gånger bara för att jag haft tur? Men jag bryr mig inte! Jag köper ju från honom i usa ändå! Man vill ju inte bli olycklig över ett dumt köp Lycka till!