Tjo jag kolla lite själv va jag kunde få för rabatter av en jag känner till i US om vi va tio pers.Priset jag fick va 229USD=1700kr/kamera om vi bara va tio samt om jag ville köpa en skulle jag få betala 269USD + 29dollar=200kr i frakt. Om ni inte betalar moms och tull så tjänar ni en bra slant på detta. Men jag hoppa inte av därför jag e ute efter garantin. Och jag hoppas du inte tar detta inlägg på fel sätt har inga som helst problem med att du/ni skär emellan. För alla som beställer tjänar juh påre om man skiter i garantin.//Skål Pirre
Citat från: Pirre Mud skrivet 8 januari 2010 kl. 19:07:02Tjo jag kolla lite själv va jag kunde få för rabatter av en jag känner till i US om vi va tio pers.Priset jag fick va 229USD=1700kr/kamera om vi bara va tio samt om jag ville köpa en skulle jag få betala 269USD + 29dollar=200kr i frakt. Om ni inte betalar moms och tull så tjänar ni en bra slant på detta. Men jag hoppa inte av därför jag e ute efter garantin. Och jag hoppas du inte tar detta inlägg på fel sätt har inga som helst problem med att du/ni skär emellan. För alla som beställer tjänar juh påre om man skiter i garantin.//Skål PirreVilket företag var det? Jag skiter i detta nu! Till marklund ang tull!Har inga problem med varken varor från usa eller kina, Senaste paketet kom från kina i fredags! Ingen tull! En månads sedan köpte jag 3 kikarsikten från usa för 13 000, + en massa cross saker bla ett helt plastkitt till crossen! Jätte låda och inga problem i tullen
Citat från: Joacim skrivet 8 januari 2010 kl. 19:16:01Citat från: Pirre Mud skrivet 8 januari 2010 kl. 19:07:02Tjo jag kolla lite själv va jag kunde få för rabatter av en jag känner till i US om vi va tio pers.Priset jag fick va 229USD=1700kr/kamera om vi bara va tio samt om jag ville köpa en skulle jag få betala 269USD + 29dollar=200kr i frakt. Om ni inte betalar moms och tull så tjänar ni en bra slant på detta. Men jag hoppa inte av därför jag e ute efter garantin. Och jag hoppas du inte tar detta inlägg på fel sätt har inga som helst problem med att du/ni skär emellan. För alla som beställer tjänar juh påre om man skiter i garantin.//Skål PirreVilket företag var det? Jag skiter i detta nu! Till marklund ang tull!Har inga problem med varken varor från usa eller kina, Senaste paketet kom från kina i fredags! Ingen tull! En månads sedan köpte jag 3 kikarsikten från usa för 13 000, + en massa cross saker bla ett helt plastkitt till crossen! Jätte låda och inga problem i tullen Jag kolla med en nisse Narmasil här på forumet tipsa om en gång.Steve som har siten http://www.tqsatv.com/. Kanon snubbe tjackat mycket Quad/atv prylar där.
http://www.tqsatv.com/products.php?cat=76
Ja det gick ju åt helvete detta! Men man vet ju nu att man aldrig ska lägga ut något sånt här ebjudande mer! Inget är gratis om man är företagare! Någon här är affärsman! No namne
Jag trodde hela idee'n med samköp var att få till lägsta pris med acceptabel säkerhet, men nu verkar det ha blivit en business som allt annat o då får det vara..... Marklund verkar iaf ha nåt seriöst på gång, låt oss hoppas på det bästa.