måste meddela att jag hoppar av
Citat från: Mackan_450 skrivet 6 januari 2010 kl. 17:47:01måste meddela att jag hoppar av samma här tyvärr
Citat från: *Anton* skrivet 6 januari 2010 kl. 17:52:37Citat från: Mackan_450 skrivet 6 januari 2010 kl. 17:47:01måste meddela att jag hoppar av samma här tyvärr Som det brukar vara alltså
Har fått in 8 som vill ha! När jag räkna sista gången sist så var det nästan typ 18 som vill och 3 som inte visste! KOM IGEN NU
Citat från: Joacim skrivet 6 januari 2010 kl. 17:44:55Har fått in 8 som vill ha! När jag räkna sista gången sist så var det nästan typ 18 som vill och 3 som inte visste! KOM IGEN NU OK. Då har jag missuppfattat. Trodde det räckte med att inte skicka PM för att visa att man inte var med på det mer.Jag väntar till jag kan handla en i sverige eller på nästa omgång.
När läggs beställningen på detta gruppköp av Gopro HD?...Tänkte fundera någon dag till nämligen..
Inte för att vara sådan men hur vet man att man inte blir blåst på pengarna och / eller får en tegelsten hemskickad Inget illa menat alls, bara försiktig...