Hur är det tänkt att köpet ska gå till rent praktiskt?
Citat från: ers skrivet 5 januari 2010 kl. 12:30:00Power & Battery * Battery Type: Rechargeable 1100 mAh lithium-ion * Battery Life: Approx. 2.5 hrs * Charging: via USB to computer or optional power adapter * Charge Time: 80% capacity after 1 hour with optional power adapter; or 2 hours with a computer’s USB portJag kommer iaf inte skaffa större kort än 16Gb, kan lika väl köpa ett till om jag känner behovet för det speciellt eftersom man bara kan ladda via usb om man inte köper till en "vanlig" laddare...tror fortfarande att det är samma som den äldrekameran (den utan HD). AA eller AAA, då kan man lika gärna ladda med hemma laddaren (bara batterierna vill säga)man kan ju ha fulla fickan i batterier om man vill filma riktigt länge!
Power & Battery * Battery Type: Rechargeable 1100 mAh lithium-ion * Battery Life: Approx. 2.5 hrs * Charging: via USB to computer or optional power adapter * Charge Time: 80% capacity after 1 hour with optional power adapter; or 2 hours with a computer’s USB portJag kommer iaf inte skaffa större kort än 16Gb, kan lika väl köpa ett till om jag känner behovet för det speciellt eftersom man bara kan ladda via usb om man inte köper till en "vanlig" laddare...
Eller en billaddare till usb, har jag köpt på en Statoilmack....
Citat frÃ¥n: AtvNerd skrivet 5 januari 2010 kl. 12:33:17Citat frÃ¥n: ers skrivet 5 januari 2010 kl. 12:30:00Power & Battery * Battery Type: Rechargeable 1100 mAh lithium-ion * Battery Life: Approx. 2.5 hrs * Charging: via USB to computer or optional power adapter * Charge Time: 80% capacity after 1 hour with optional power adapter; or 2 hours with a computer’s USB portJag kommer iaf inte skaffa större kort än 16Gb, kan lika väl köpa ett till om jag känner behovet för det speciellt eftersom man bara kan ladda via usb om man inte köper till en "vanlig" laddare...tror fortfarande att det är samma som den äldrekameran (den utan HD). AA eller AAA, dÃ¥ kan man lika gärna ladda med hemma laddaren (bara batterierna vill säga)man kan ju ha fulla fickan i batterier om man vill filma riktigt länge!Jag tycker att det är den Rechargable 1100 mAh Lithium-Ion Battery som finns pÃ¥ bilder och som används i kameran, inte vanliga batterier.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Citat frÃ¥n: LAHA skrivet 5 januari 2010 kl. 12:35:18Eller en billaddare till usb, har jag köpt pÃ¥ en Statoilmack....LAHA laddar den laddare även mini-usb som pÃ¥ den andra bilden här? jag tror det är genom den kontakten kamera laddas.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Ja det är samma som en massa mp3 har, jag använder min till att ladda min Jabra blåtand.Annars har biltema en USB laddare för cigguttag så e de bara att ta med kabeln man får med till datorn, billigt o bra
Citat från: LAHA skrivet 6 januari 2010 kl. 01:20:34Ja det är samma som en massa mp3 har, jag använder min till att ladda min Jabra blåtand.Annars har biltema en USB laddare för cigguttag så e de bara att ta med kabeln man får med till datorn, billigt o bra Tar ju 2 timmar att ladda batteriet och då har iaf jag bytt minneskort och kört 2 timmar under samma tid... Men skit samma, detta är ju inte det primära utan kameran...