Varför vill man höja sin maskin? =)
Citat från: "Mr2t"Varför vill man höja sin maskin? =)Håller med fullständigt 8O
Citat från: "Turbo"Citat från: "Mr2t"Varför vill man höja sin maskin? =)Håller med fullständigt 8Ovarför inte? tex om man ä ute bränner på en skoterled på sommarn å kör över nån sten då äre inte fel med lite högre markfrigång.
Citat från: "Quadracer"Citat från: "Turbo"Citat från: "Mr2t"Varför vill man höja sin maskin? =)Håller med fullständigt 8Ovarför inte? tex om man ä ute bränner på en skoterled på sommarn å kör över nån sten då äre inte fel med lite högre markfrigång.Jag behöver iaf inte högre markfrigång, och ser jag sen sten så kör jag runt om istället =P
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Quadracer"Citat från: "Turbo"Citat från: "Mr2t"Varför vill man höja sin maskin? =)Håller med fullständigt 8Ovarför inte? tex om man ä ute bränner på en skoterled på sommarn å kör över nån sten då äre inte fel med lite högre markfrigång.Jag behöver iaf inte högre markfrigång, och ser jag sen sten så kör jag runt om istället =PDet beror ju helt på i vilken terräng man kör i. kör man på asfalt visst då kan den va låg som en ferrari men kör man på en dålig skoterled eller en myr eller tex i djup snö så är det ju bra om den ä hög
Ev en korkad fråga....hur "hög" kan en stelaxlad smc bli :?: med markfrigång i tanke?
Citat från: "roadkill"Ev en korkad fråga....hur "hög" kan en stelaxlad smc bli :?: med markfrigång i tanke?I teorin så hög som svingen är lång. =)