Jag kör med dom här.Har aldrig frusit med dom, inte ens när jag var i fjällen och körde skoter i full snöstorm med en temp av 40 minus, det var kallare men termometern gav upp. Varför köpa billig skit som ni fryser av. Det är prat om märkes maskin, men ni kan inte köpa ett par riktiga vantar som är gjorda för sveriges klimat.Snålhet bedrar visheten. Handske RIDE NORTH ZEXRacing handske i Ride North ZEX serie - Znow - Enduro - Xross Vattentät och andas med AquaZero membran. Perfekt passform tack vare stretch material samt silkesmuddar vid handled. Tillverkad i neoprenförstäkt tyd med silikon grepp i handflatan. Svart #XL-11Artikelnr. 57-870-XL Rek. ca pris SEK 299,00 www.jofrab.se
Hur vet man vilken storlek som passar, är det standardstorlekar eller finns det mått på deras sida?
Du kommer bli nöjd raecer, men är du säker på att du köpte rätt storlek. Det finns en typ av handske som ska funka till dej taz, men vet inte vart jag har set dom. Det kan va hos peltor men inte säker, kolla runt på deras sida och kolla.