Grusvägar, säkert det var därför spåret (obs skoterled) från tunneln vid 66:an var totalt sönderkört samt före bron högre upp, har vart där och sett skiten!!! Det blir roligt för familjer på skoter med pulka och småbarn, men nu har vi skottat till det värsta för andra gången i år.
Låter som en bra ide! Skulle vara skönt att få köra i terrängen lagligt! Skulle vilja köpa mig ett grustag där man kan köra hur fan man vill men det har jag tyvärr inte råd med
Citat från: Axel_87 skrivet 13 december 2009 kl. 15:09:30Låter som en bra ide! Skulle vara skönt att få köra i terrängen lagligt! Skulle vilja köpa mig ett grustag där man kan köra hur fan man vill men det har jag tyvärr inte råd med tyvärr hade det inte räckt med att ha stålarna, Svensklagstiftning sätter stopp för "frikörning" även på egen mark.
...6/1 bildas Svenska ATV Föreningen med syfte att hitta möjligheter att få framföra våra fordon lagligt...
Axel 87 har en poäng med grustag förståss, för dom är undantagna i terrängkörningslagen
Citat från: LAHA skrivet 13 december 2009 kl. 18:15:57Axel 87 har en poäng med grustag förståss, för dom är undantagna i terrängkörningslagen det är väl bara de "aktiva" grustagen, de som används för produktion som är undantagna, de gamla är ju planerade att växa igen efter produktionen....