Du kan ju börja använda punkt så att det inte blir så jobbigt att läsa. Sen är det verkligen inte ACAB som gäller. Hur skulle det se ut om det inte fanns nåra poliser? Tror inte du hade velat vara med om det. Sen när det väl händer dig nåt så ringer du dem men om dem stoppar dig och du får blåsa så är det ACAB som gäller. Lägg ner detdär.
Citat från: ca650xt skrivet 12 december 2009 kl. 12:58:51För att inte se allt för dum ut så kan nån förklara vad ACAB är förkortning på? All Cops Are BastardsEtt fjortisuttryck för de som vill verka coola och som tror sig stå över samhällets regler.
För att inte se allt för dum ut så kan nån förklara vad ACAB är förkortning på?
Citat från: MagnusS skrivet 12 december 2009 kl. 13:19:40Citat från: ca650xt skrivet 12 december 2009 kl. 12:58:51För att inte se allt för dum ut så kan nån förklara vad ACAB är förkortning på? All Cops Are BastardsEtt fjortisuttryck för de som vill verka coola och som tror sig stå över samhällets regler. lilla pojken undrar vem som är fjortis..
Citat från: Axel_87 skrivet 12 december 2009 kl. 12:54:27Du kan ju börja använda punkt så att det inte blir så jobbigt att läsa. Sen är det verkligen inte ACAB som gäller. Hur skulle det se ut om det inte fanns nåra poliser? Tror inte du hade velat vara med om det. Sen när det väl händer dig nåt så ringer du dem men om dem stoppar dig och du får blåsa så är det ACAB som gäller. Lägg ner detdär. hela du är en punkt. ..................... där har du.. och tror du jag är en fjolla som du och ringer polisen när nån snott mina äpplen lägg ner själv prata inte så där till nån du inte känner håller fast med mitt acab dom gör ingen nytta förutom bråkar med dom som knappt gör fel ...... mer punkter till dig din fjolla