För att inte se allt för dum ut så kan nån förklara vad ACAB är förkortning på?
ni värkar alla vara mammas pojkar.. var nog ingen som var as packad där som max lite kvar i blodet från kvällen innan säg hur ofta är ni säkra på att allt är ur kroppen när ni kör tänk på det och att polisen slösar tid pengar på att bråka med några som inte gör nån större skada i en skog alla har rätt till är rätt bedrövligt medans pedofiler och knarkare går runt i städerna tänk lite innan ni hurrar för polisen... vart får vi åka då finns ju inte många komuner som ger tillåtelse att köra nånstans vi har ju inge vall än att åka olagligt..jag försvarar inte en rattfylla men tror inte nån var full inte därför man åker runt i skog och lera.. ACAB...
Alltså åka dit för "rattfylla" på atv i skogen Det va bland det roligaste jag hört (Om de nu va iskogen men det lät så på polisen)
Citat från: Miko skrivet 11 december 2009 kl. 21:26:19Alltså åka dit för "rattfylla" på atv i skogen Det va bland det roligaste jag hört (Om de nu va iskogen men det lät så på polisen)Glöm inte att dom "Dom räddade naturen och miljön också"
Citat från: strogg666 skrivet 12 december 2009 kl. 15:49:58Citat från: Miko skrivet 11 december 2009 kl. 21:26:19Alltså åka dit för "rattfylla" på atv i skogen Det va bland det roligaste jag hört (Om de nu va iskogen men det lät så på polisen)Glöm inte att dom "Dom räddade naturen och miljön också" Fylla + stulna maskiner samt att trafikpolisen tog kort på sönderkörda spår (skoterled ),samt att många områden där dom körde är skyddad mark..
För att känner en polis som var med vid den så kallade razzian...
sluta snaka skit när ni inte vet , det var ej några stulna fyrhjulingar med o dom som råkade vara bakfulla var endast två 0.21 promille så det var ej någon som körde berusad . så allt som står i tindningen nyheterna kan ni glömma , o att dom körde i naturen stämmer ej . dom höll sig efter små grusvägar. bilderna polisen visade hadde ej uppkommit i samban med träffen ( gammla skador i ett skoterspår ca 4 år gammla bor i närheten så jag vet