Vi skall framöver ha en lite större träff och var därför ute i helgen och rekade lite. Självklart så filmades det Enjoy. Underbra Vämlandsskogarna.
Citat från: Deeds skrivet 25 november 2009 kl. 06:23:56Vi skall framöver ha en lite större träff och var därför ute i helgen och rekade lite. Självklart så filmades det Enjoy. Underbra Vämlandsskogarna. Ha ha. Ser inte ut som du saknar Renegaden så värst mycke? Sen värmde det mitt Arctic hjärta att se Johan dra upp så många Can Am:er. Hoppas att det passar nästa gång ni kör , för då vill jag med.
fett nice skulle vilja köra med er =)
Citat från: svezon skrivet 25 november 2009 kl. 21:56:01Citat från: Deeds skrivet 25 november 2009 kl. 06:23:56Vi skall framöver ha en lite större träff och var därför ute i helgen och rekade lite. Självklart så filmades det Enjoy. Underbra Vämlandsskogarna. Ha ha. Ser inte ut som du saknar Renegaden så värst mycke? Sen värmde det mitt Arctic hjärta att se Johan dra upp så många Can Am:er. Hoppas att det passar nästa gång ni kör , för då vill jag med.Så många? 2st! ha ha haMen jag får hålla med Dunderkissen är fin och har mycket bra framkomlighet, men inte SERVO!Kan bara säga att jag är hur nöjd som helst med min nya maskin, det känns som om den vore hälften så stor som min förra, tack vare servon förstås, sen är nya diffen helt underbar... kolla mina däck när jag hänger över stocken, inget hjulspinn på ett däck där inte....
Citat från: Grönis skrivet 25 november 2009 kl. 08:28:21fett nice skulle vilja köra med er =)det e bara att hänga på när det passar
Citat från: venus skrivet 25 november 2009 kl. 22:29:46Citat från: Grönis skrivet 25 november 2009 kl. 08:28:21fett nice skulle vilja köra med er =)det e bara att hänga på när det passar ni bor ju så förbaskat långt bort