man kanske ska satsa på elka då, fast samtidigt kul och prova dom andra, nån måste ju vara först:), får tänka lite på det där, nåt blire.tack för tipset pojkar, bra att du sa det björn, är nästan skönare att handla när allt är inräknat tycker jag faktiskt...
tack för det LAHA, ska kolla in alla dom där.nån som vet nåt om mxsouth.com som jag tidigare skrev?
Citat från: Yffan skrivet 4 december 2010 kl. 18:41:36tack för det LAHA, ska kolla in alla dom där.nån som vet nåt om mxsouth.com som jag tidigare skrev?Har handlat en del därifrån, Bra att ha och göra med, Jag håller på beställer från usa nu, skicka pm om du vill ha något! Du får det mycket billigare om jag fixar det åt dig därifrån
Citat från: Joacim skrivet 4 december 2010 kl. 19:16:22Citat från: Yffan skrivet 4 december 2010 kl. 18:41:36tack för det LAHA, ska kolla in alla dom där.nån som vet nåt om mxsouth.com som jag tidigare skrev?Har handlat en del därifrån, Bra att ha och göra med, Jag håller på beställer från usa nu, skicka pm om du vill ha något! Du får det mycket billigare om jag fixar det åt dig därifrån Lust att hjälpa mig att best fälgar till min 700xx närmare vår?