Det är nämligen så att när ja spårar mina däck som ja beställt så står det plötsligt att det inte kunnat levereras pga felaktig adress!!? Det är fan inge fel på den!! Vem ska man ringa tro. HJÄLP!!?
Tänkte inflika med ett litet "prisskillnadsexempel..." Exemplet gäller 2st gorilla silverbacks 28x10-12 och 2st 28x12-12:Motosport.com= 6741:- INKLUSIVE FRAKT ETC Billigaste i sverige som jag har hittat iallafall= 8730:- PLUS FRAKT Lite lätt intressant om det stämmer med priserna från motosport får jag väl lov att säga!
Citera Det är nämligen så att när ja spårar mina däck som ja beställt så står det plötsligt att det inte kunnat levereras pga felaktig adress!!? Det är fan inge fel på den!! Vem ska man ringa tro. HJÄLP!!? råka ut för exakt samma grej, men för mig löste de sig inte spårade paketet till schenker i borås o ringde till dom o dom sa att dom kunnde se att dom hade de, men inte viste var det fanns någonstans ringer schenker ett par gånger under kommande 1,5 vecka men hela tiden samma sak, sen blev det påsk efter påsken gjorde jag en internett spårning på paketet och hittar de i england ringer schenker och då kan dom inte längre spåra paketet utan dom idioterna säger att dom inte kan spåra dom typerna av spårnings nummer jag har...men för helvete ni kunnde ju förra veckan säger jag och blir runt kopplad mellan 5 olika personer med samma jävla resultat....nu vet jag itne vad som kommer hända
Citat från: djmapleman skrivet 4 maj 2010 kl. 23:37:01Tänkte inflika med ett litet "prisskillnadsexempel..." Exemplet gäller 2st gorilla silverbacks 28x10-12 och 2st 28x12-12:Motosport.com= 6741:- INKLUSIVE FRAKT ETC Billigaste i sverige som jag har hittat iallafall= 8730:- PLUS FRAKT Lite lätt intressant om det stämmer med priserna från motosport får jag väl lov att säga! Ja priserna stämmer men försök beställa dessa däck så kommer du bara få meddelande om att dessa inte kan skickas.