Citat från: ikas skrivet 29 november 2009 kl. 18:53:36Behövde du inte betala nån moms eller tull ? nej man betalar det på deras sida tydligen... jag betalade inte för svensk moms för det blev 600kr för lite av det jag beställde för om man nu skulle räkna på skatteverkets hemsida . antar då att det var för englands moms o tull man betalade för då det gick via dem!paketet skickades via fiftyone och sen via parcel force till england och sen schenker.. planerar redan på att beställa därifrån igen
Behövde du inte betala nån moms eller tull ?
Citat från: core_am skrivet 29 november 2009 kl. 19:09:15Citat från: ikas skrivet 29 november 2009 kl. 18:53:36Behövde du inte betala nån moms eller tull ? nej man betalar det på deras sida tydligen... jag betalade inte för svensk moms för det blev 600kr för lite av det jag beställde för om man nu skulle räkna på skatteverkets hemsida . antar då att det var för englands moms o tull man betalade för då det gick via dem!paketet skickades via fiftyone och sen via parcel force till england och sen schenker.. planerar redan på att beställa därifrån igen Så det priset som står på sidan blir det priset man betalar?