jag hoppas det iallafall om trech kan fixa hit plåtarna innan helgen sen det bästa av allt e ju att nu har jag råd med lite bärs åsså när plåtarna vart så "billiga"
Citat från: Grönis skrivet 18 november 2009 kl. 19:07:23jag hoppas det iallafall om trech kan fixa hit plåtarna innan helgen sen det bästa av allt e ju att nu har jag råd med lite bärs åsså när plåtarna vart så "billiga" har du riktig tur så skickar de med en öl istället för godiset som numer är TRECH signum.... (eller kanske spiller lite öl på kartongen så har du iaf. doften)
Lägg inte så stora hjul på cf:en för att remmen börjar slira i "svåra" situationer med låst diff.
Citat från: JussiN skrivet 24 november 2009 kl. 13:20:08Lägg inte så stora hjul på cf:en för att remmen börjar slira i "svåra" situationer med låst diff.även fast jag har variatorkit?
Citat från: Grönis skrivet 24 november 2009 kl. 13:25:00Citat från: JussiN skrivet 24 november 2009 kl. 13:20:08Lägg inte så stora hjul på cf:en för att remmen börjar slira i "svåra" situationer med låst diff.även fast jag har variatorkit?Nej då är det lugnt Pson har 27" tjockisar på sin Goes och det funkar utmärkt när du monterat kit. Hej Grönis förresten
Ja det verkar så.. i planeringstadiet.. http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=23932.msg224464#msg224464