vad är en tfi box? (har ingen raptor men vill gärna lära mig mer om motorer)
Citat från: "STENE"vad är en tfi box? (har ingen raptor men vill gärna lära mig mer om motorer)Den kopplas i serie med orginal styrbox, sedan kan du justera bränslet på tre knappar, eller tre skruvar, beroende på modell av "TFI-box". Det är insprutarnas motsvarighet till förgasarnas bestyckning.
Citat från: "Mr2t"Citat från: "STENE"vad är en tfi box? (har ingen raptor men vill gärna lära mig mer om motorer)Den kopplas i serie med orginal styrbox, sedan kan du justera bränslet på tre knappar, eller tre skruvar, beroende på modell av "TFI-box". Det är insprutarnas motsvarighet till förgasarnas bestyckning.Kommer din insprut box "ihåg" det sedan eller måste tfi boxen sitta kvar?
Bra pris. Varför sälja?Glömde mäta idag, kom på det just nu när jag såg ditt inlägg.
Citat från: "Mr2t"Bra pris. Varför sälja?Glömde mäta idag, kom på det just nu när jag såg ditt inlägg.hej- jag fick måttet av nicke så du behöver inte
Citat från: "iroc"Citat från: "Mr2t"Bra pris. Varför sälja?Glömde mäta idag, kom på det just nu när jag såg ditt inlägg.hej- jag fick måttet av nicke så du behöver inte Alright. Varför ska du sälja boxen då?
Iroc: PcIII, är den plug and play och standalone? Mappbar med punkter och hela skiten eller?
Citat från: "Mr2t"Iroc: PcIII, är den plug and play och standalone? Mappbar med punkter och hela skiten eller?Kolla här:http://www.powercommander.com/