du är inne på helt rätt spår, tyvärr kostar kvalitet pengar, mitt återkommande tips är att handla av en lokalhandlare , du kommer oavsett val av märke att behöva besöka din Åf flera gånger, service är ett av dessa, och om du nu inte behöver reparera den så kommer du troligen ändå återkomma för att titta på lite tillbehör, för att inte tala om alla gånger du bara vill fråga om något.att se ner på can am för att det är en amerikansk produkt(noga räknad canada) är i mitt tycke fel men jag är ju och andra sidan partisk(åker själv canam), det är ju ingen slump att dessa maskiner har ett högt andrahandsvärde, men visst är japanerna du räknar upp minst lika bra eller i vissa avseenden bättre till och med,jag vill dock kasta med ett alternativ som du missat HONDA ja just det, en doldis bland oss som mest leker med våra maskiner men ett givet alternativ för den som jobbar med den.dom har väl som alla andra ett "oslagbart" erbjudande just nu till dig, jag tror att dom hade nåt skogspaket som bla gick att få till 680:n.rättelse det gick att få till 500:an http://www.hondamc.com/homc/templates/Page____13062.aspx
Hej namnHar du nån erfarenhet av suzuki KQ 750 ?