Citat från: Yffan skrivet 15 november 2009 kl. 16:45:11jaha ja grabbar, låt höra hur det gick idag då?, blev det någe åka och bilder?De va jävligt blött & lerigt i de där grustaget, men vi hitta några shyssta backar som vi lekte i, typ 2 timmar och lite till Xmiltx har nog filmer, not shure hur har det gått för dig då ?
jaha ja grabbar, låt höra hur det gick idag då?, blev det någe åka och bilder?
Citat från: Xel skrivet 16 november 2009 kl. 15:51:38Citat från: Yffan skrivet 15 november 2009 kl. 16:45:11jaha ja grabbar, låt höra hur det gick idag då?, blev det någe åka och bilder?De va jävligt blött & lerigt i de där grustaget, men vi hitta några shyssta backar som vi lekte i, typ 2 timmar och lite till Xmiltx har nog filmer, not shure hur har det gått för dig då ? ok, men det låter ju schysst, säg åt han att lägga upp dom här på forumet da, så man kan glutta lite:). jora tror det går bra nu, imorgon ska jag lämna in den i muppsala faktiskt och då ska dom knacka ur axeln och sätta dit lagrena så det är klart, och sen efter det ska jag hämta drev och kedja som ligger på ica och väntar på mig.. så sen är det baar slå ihop allt, så till helgen ska den va klar iaf:), borde inte stöta på någe mer bekymmer nu:)
jag kmr faktiskt inte ihåg va dom heter:), men det var lelles som tipsade mig om dom, dom har ingen butik lr nåt sånt bara en ren verkstad, meckar tydligen åt snuten och sånt me deras hojjar bla, verkade rätt kunniga faktiskt, till och med om min, e inte alltid så vanligt att dom är kunniga på quad, så det verkar lovande. så jag tror inte det blir någe bekymmer sen, för då ska ju allt på bara, men va gropen rolig annars då, förutom att det var så geggigt, va den stor som ni såg i mörkret?.
ok, jo det är alltid kul att se nya ställen:). vi måste försöka koka ihop nåt på söndag om min blir klar ordentligt, som den borde bli. va och sålde polarens kawasaki 700 i lördas faktiskt, så nu blir det raptor 700 för hans del, så snart är han med oss också förhoppningsvis:)
bra.. jaha men vafan är den så tung da, trodde den inte va så tung ändå , trodde det var en liten smidigare maskin ändå.. men den är ändå mkt smidgare än hans gamla kawa, jävla monster:), som en grizzly typ.. men han e ganska sugen på en raptor, så det finns inte så mkt att få han å ändra sig:), men tror den går hyffsat på bana ändå, den funkar ju bana iaf kan man säga, sen att våra är smidigare e en annan femma
Har kommer filmerna som önskades inte mycket men hade bara mobilen