De här med tumgas funkar hyffsat bra....förutom när man fastnar med handsken mellan styre o gas! :oops: Shit happens...Men i övrigt va de trevligt!!
Citat från: "BigBadGrizzly"De här med tumgas funkar hyffsat bra....förutom när man fastnar med handsken mellan styre o gas! :oops: Shit happens...Men i övrigt va de trevligt!!Men det det slutade bra?
Jo det slutade med biljakt genom Väsby;) Så som jag uppfatade så slutade det bra. Big Bad Grizzly hur gick det med hojen??
Citat från: "Libba"Jo det slutade med biljakt genom Väsby;) Så som jag uppfatade så slutade det bra. Big Bad Grizzly hur gick det med hojen??De vart lite krokig metall i fronten, men de böjde jag tillbaka....så nu ser den ut som den gjorde innan.
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "Libba"Jo det slutade med biljakt genom Väsby;) Så som jag uppfatade så slutade det bra. Big Bad Grizzly hur gick det med hojen??De vart lite krokig metall i fronten, men de böjde jag tillbaka....så nu ser den ut som den gjorde innan.Som den gjorde innan.. Den var ju inte helt rak när du fick den i din äga (med tanke på förra ägarens strapatser) så det kanske inte gjorde så mycket :-)