Har det varit några problem med UTX? Nån som vet om några barnsjukdommar eller så? Var o testade en RZR idag, riktigt pigg, lite halvtrång men stolen var ej bakflyttad alls! RZR, mkt pengar för en "naken" i grundutförande = winch, aluhjul + 27, ruta osv. Det blir mkt pengar bara för att man vill ha det extra klippet som finns i motorn.Svårt val, för Min del. Själv har jag beställt en CF Moto Z6, som är försenad.....//Janne
Citat från: SugBritt skrivet 24 mars 2010 kl. 22:47:17Har det varit några problem med UTX? Nån som vet om några barnsjukdommar eller så? Var o testade en RZR idag, riktigt pigg, lite halvtrång men stolen var ej bakflyttad alls! RZR, mkt pengar för en "naken" i grundutförande = winch, aluhjul + 27, ruta osv. Det blir mkt pengar bara för att man vill ha det extra klippet som finns i motorn.Svårt val, för Min del. Själv har jag beställt en CF Moto Z6, som är försenad.....//JanneJag hörde att Hans eriksson i Frövi tar hem ett gäng inom kort, till riktigt bra priser..Deeds här på forumet vet mer om priserna.