Hämtade ATV´n idag:DAvverkade 11 mil innan jag va hemma, lite kallt om fingrarna o tår men annars gick det ju bra.Skumt det va o svänga, man håller i styre o vill lägga ner hojjen man sitter på men då drar den åt fel håll typ Efter ett tag så gick det bättre, MÅSTE byta den ruttna gaspinnen, tummen e ju helt förstöööörd efter en stund!!Oljebyte i morgon, sen dra lite skruv som tydligen lossnat lite./B
Citat från: "benring"Hämtade ATV´n idag:DAvverkade 11 mil innan jag va hemma, lite kallt om fingrarna o tår men annars gick det ju bra.Skumt det va o svänga, man håller i styre o vill lägga ner hojjen man sitter på men då drar den åt fel håll typ Efter ett tag så gick det bättre, MÅSTE byta den ruttna gaspinnen, tummen e ju helt förstöööörd efter en stund!!Oljebyte i morgon, sen dra lite skruv som tydligen lossnat lite./Bjag har också upplevt lite krångel med tumgasen... känns lite lång o ganska mycket motstånd..
Citat från: "tribon"Citat från: "benring"Hämtade ATV´n idag:DAvverkade 11 mil innan jag va hemma, lite kallt om fingrarna o tår men annars gick det ju bra.Skumt det va o svänga, man håller i styre o vill lägga ner hojjen man sitter på men då drar den åt fel håll typ Efter ett tag så gick det bättre, MÅSTE byta den ruttna gaspinnen, tummen e ju helt förstöööörd efter en stund!!Oljebyte i morgon, sen dra lite skruv som tydligen lossnat lite./Bjag har också upplevt lite krångel med tumgasen... känns lite lång o ganska mycket motstånd..Tribon...när alla 20hk har använts....så KAN man inte trycka längre på gasen....resterande ponnysar finns inte på andra sidan packväskan... 8O :wink: baydevej...hur blir det imorn..måste man sminka upp sig för proffsfotoutrustningbilder...lr kan vi bara slappa som vanligt :?: 12.00 gäller fortfarande lr :?:
Citat från: "roadkill"Citat från: "tribon"Citat från: "benring"Hämtade ATV´n idag:DAvverkade 11 mil innan jag va hemma, lite kallt om fingrarna o tår men annars gick det ju bra.Skumt det va o svänga, man håller i styre o vill lägga ner hojjen man sitter på men då drar den åt fel håll typ Efter ett tag så gick det bättre, MÅSTE byta den ruttna gaspinnen, tummen e ju helt förstöööörd efter en stund!!Oljebyte i morgon, sen dra lite skruv som tydligen lossnat lite./Bjag har också upplevt lite krångel med tumgasen... känns lite lång o ganska mycket motstånd..Tribon...när alla 20hk har använts....så KAN man inte trycka längre på gasen....resterande ponnysar finns inte på andra sidan packväskan... 8O :wink: baydevej...hur blir det imorn..måste man sminka upp sig för proffsfotoutrustningbilder...lr kan vi bara slappa som vanligt :?: 12.00 gäller fortfarande lr :?:tror inte smink hjälper för din del, men vill du transa lite så vist... samma tid 12 och vid jästfabriken...:-)