Finns desvärre nog inget lätt sätt. Jag håller själv på att kolla på Bilfälgar och större däck. Samt att jag vill bygga ett nytt tändsystem så man blir av med varvtals stoppet (men har inget garage och det är kallt att stå ute nu).
Citat från: "STENE"Finns desvärre nog inget lätt sätt. Jag håller själv på att kolla på Bilfälgar och större däck. Samt att jag vill bygga ett nytt tändsystem så man blir av med varvtals stoppet (men har inget garage och det är kallt att stå ute nu).Har för mig att det finns ett variatorkit att köpa till den? Rätta mig om jag har fel?? 8O
Hej,vi kommer prova med en Wileyco slutdämpare, lite större munstycke samt ett KN filter.Återkommer med resultat.Detta provar vi på hojen med vägdäck så det kanske blir lite miss visande då redan hjulen rullar lite bättre och man upplever den piggare.Om detta ger bra resultat så kan det bli ett bra kit
Opelfälgar säger ni!? Då kanske de finns någon som vill köpa ett par 14" Alufälgar med slitna sommardäck för en billig peng?! Dom har suttit på en Vectra -91...om de nu är rätt bultcirkel.STENE Slå till nu...så du blir värst vid korvmojjen!!