Beror ju på vad man ligger på för tryck, plus om man även eventuellt gör fler grejer... Yakahosus kit ligger väl på typ 75-80 häst, men en här på forumet påstår sig ju ha 120 med ett eget kit.
Citat från: macbang skrivet 25 oktober 2009 kl. 16:11:46Om jag säger så här då. Är ute efter en quad som har ett jävla bra vridmoment och ett bra acc.Var är det du ska köra ?
Om jag säger så här då. Är ute efter en quad som har ett jävla bra vridmoment och ett bra acc.
ska bara leka runt. vill bara ha kraften att få upp den på bakhjulen när jag vill
Jag antar att turbon ökar från cirka 55hkr orginal till 70 -80 hkr efter man har monterat dit turbon, eller har jag fel?
Citat från: macbang skrivet 25 oktober 2009 kl. 21:59:00Jag antar att turbon ökar från cirka 55hkr orginal till 70 -80 hkr efter man har monterat dit turbon, eller har jag fel?Korrekt.Jag uttryckte mig lite otydligt då jag ju angav den slutliga effekten, inte bara vad själva turbon gav.Att leka och busa och att få upp på bakhjulen går dock redan med en standardraptor.