igår va jag och kollade på en Grizzly 700 Limited edition vill ha en nyss!
Citat från: AtvNerd skrivet 23 oktober 2009 kl. 19:11:45igår va jag och kollade på en Grizzly 700 Limited edition vill ha en nyss!Va!! Ha ha. Gissa om GummiGunnar kommer att grilla dig!! Själv var jag på Yamaha Center och kolla på en Grizzly 700. Men camon är tyvärr slut i Sverige. Sugen på en Grizzly med 30" Mud Lite XXL.
trasiga drivaxlar var inte ett problem för ett par år sedan, det är nu på senare tid när allt blivit mer extremt, större däck, variatorkit, höjningskit, högre effekt och mycket hårdare körning, därför har nästan alla tillverkare börjat dra öronen åt sig.men det är endel handlare som byter dessa av god will...
ja grizzlyn är ju inte helt fel .för min del så lutar det åt en brute-force 750 nästa gång,väntar bara på att dom kommer med servo
Citat från: polaris xp skrivet 23 oktober 2009 kl. 19:16:55ja grizzlyn är ju inte helt fel .för min del så lutar det åt en brute-force 750 nästa gång,väntar bara på att dom kommer med servo Varför byta ner dig ? !
Är väl inget som säger att den är bättre, kanske bara vill prova en annan maskin??