om du summrar mellan kablarna på killswitchen när du har själva hatten eller bygeln fast på killswitchen så ska du ha kontakt sedan när du drar bort bygeln eller hatten så tappar den kontakt o bryter spänningen
på min honda klipte jag bägge kablarna till tändningslåset och satte killswitshen där, slipper man nyckeln och stänger alltid av med dödmansgrepet sen klipte jag av tråden från dödmansgreppet till handen oxå för de var ivägen
Sitter det ingen on/off-knapp vid din ljusomkopplare ? Det är till den som det är Gula kablar,som man kan serielägga killswitchen till..-Men då måste du byta från den slutande som du nu har,till en brytande killswitch istället.../N
byt till en brytande sen kopplar du in den på + till tänningslåset enklaste sättet
Är det en sådan ni kallar killswitch? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) Finns på Jula http://www.jula.se/nodstopp-130506 Den har 4 stift. 2 för brytande och 2 för slutande. Monterade det på juniors förra maskin och det funkade perfekt. Åke