Citat från: Mackan_450 skrivet 16 oktober 2009 kl. 22:40:37jo å dom va ju även polaris återförsäljare touche`
jo å dom va ju även polaris återförsäljare
:nonoOm man i dag lagar motorsågar och gräsklippare och inte klarar av det så borde man kanske inte ge sig in på att laga can-am atver som är lite mer tekniska när man säger att man inte längre kan blanda sin bensin skjälv och måste köpa miljöbensin tex av dom och tar betalt 850kr för att hälla ut min bensin och hälla i miljöbensin och sen ha mage att skälla ut kunden för att han har blandat bensinen skjälv och motorsågen fungerar i 5minuter efter 2tillfällen den varit inlämad och sen säger att man inte klarar av att laga den var på jag åker till värmdö och dom lagar den på mindre en 10 minuter dom borde nog börja samla frimärken eller något liknande och inte ha kund kontakt vrkar vara mackan 450 svåger eller något när man inte läser fakta
O nej det är inte min svåger som är ägare
om du tror att person angrepp tar på mig har du fel. Men tiden får väll utvisa om du har rätt men jag tror själv inte att can-am tar vem som helst till sin samarbetspartner speciellt inte som läget e nu på marknaden vid lågkonjunktur då gäller det att ha en bra sammarbets partner får att få mycket negativ kritik sänker ju hela märket. O nej det är inte min svåger som är ägare